Natiele Lopes. Tecnologia do Blogger.

MUSICA DA SEMANA 26/02

Lonely

LonelyI'm mr. lonely,I have nobody,only my own

Lonely,I'm mr. LonelyI have nobody,Only my ownI'm so lonely

Yo, this one here, goes out to all my players out there man, you knowThey got to have one good girl who's always been there like,took all the bullshitthen one day she can't take it no more and decides to leave

I woke up in the middle of the nightand I noticed my girl wasn't by my side,could sworn I was dreaming,for her I was feening,so I had a take a little ride,back tracking of these few years,trying to figure out what I do to make it go bad,cause every since my girl left me,my whole life came crashin' and I'm so...

So Lonely (so lonely),I'm mr.Lonely (mr.Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

So Lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr.Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

Can't believe I hadda girl like youand I just let you walk right outta my life,after all I put you throughyou still stuck around and stayed by my side,what really hurt me is I broke your heart,baby you were a good girl and I had no right,I Really wanna make things right cause,without you in my life girl is so...

Lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr.Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

Lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr.Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own baby)So Lonely

Been all about the worldain't never met a girl that can take the things that you been throughNever thought the day would comewhere you would get up and runand I would be out chasing youCause aint nowhere in the globe I'd rather be,ain't no one in the globe i'd rather seethan the girl of my dreams that made me beSo happy but now so lonely

So lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr. Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

So lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr. Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

Never thought that I'd be alone,I didn't hope you'd be gone this long,I just want you to call my phone,so stop playing girl and come on home (come on home),baby girl I didn't mean to shout,I want me and you to work it out,I never wished I'd ever hurt my baby,and it's drivin me crazy cause I'm so...

So lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr. Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

So lonely (so lonely)I'm mr. Lonely (mr. Lonely)I have nobody (I have nobody)Only my own (to call my own girl)

Lonely, so lonelySo lonely, (so lonely),Mr. Lonely, mr. lonelySo lonely, so lonely, so lonelySo lonely, (so lonely),So Lonely, so lonelySo lonely, so lonely,Mr. Lonely

Solitário

SolitárioEu sou o Sr.Solitário,Eu não tenho ninguém,Só para mim

SolitárioEu sou o Sr. Solitário,Eu não Tenho ninguém,Só para mimEstou tão solitário

Aí, essa vai pra todos os meus amigos por aiSabe, tem aquela boa garota que sempre esteve láTipo, você sabe, aguentava todas as besteirasEntão, um dia, ela não aguenta mais e decide ir embora

Eu acordei no meio da noiteE notei que a minha garota não estava ao meu ladoPodia jurar que estava sonhandoEu estava desejando-aEntão eu tive que dar uma voltinhaPor esses anos passadosTentando imaginar o que eu fiz para isso ficar tão ruimPorque desde que a minha garota me deixouToda minha vida se tornou um caos

Eu estou tão solitário (tão solitário)Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário)Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Eu estou tão solitário (tão solitário)Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário)Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Não posso acreditar que eu tinha uma garota como vocêE eu simplesmente a deixei sair da minha vidaDepois de tudo o que eu te fiz passarVocê ainda ficou do meu ladoO que realmente me machuca é que eu quebrei seu coraçãoAmor, você era uma boa garota e eu não tinha o direitoEu realmente quero fazer as coisas certasPois sem você em minha vida, garota, é tão...)

Solitário (tão solitário)Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário)Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Solitário (tão solitário)Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário)Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)Tão solitário

Estive no mundo inteiroE nunca conheci uma menina Que pudesse suportar as coisas que você passouNunca pensei que esse dia fosse chegarQuando você fosse levantar e correrE eu fosse sair para perseguir vocêPois eu não quero estar em nenhuma parte do mundoE não há ninguém do mundo que eu queira verAlém da garota dos meus sonhos que me fazTão feliz, mas agora, tão solitário

Eu estou tão solitário (tão solitário),Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário),Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Eu estou tão solitário (tão solitário),Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário),Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Nunca pensei que eu estaria sozinhoEu não esperava que você pudesse ir por tanto tempoEu apenas quero que você me ligueEntão pare de brincar, garota e volte para casa (volte para casa),Minha querida, eu não queria ter gritadoEu quero que eu e você façamos dar certoEu nunca desejei machucar meu bebêE isso está me deixando maluco pois eu estou...

Eu estou tão solitário (tão solitário),Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário),Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Eu estou tão solitário (tão solitário),Eu sou o Sr.Solitário (Sr.Solitário),Eu não tenho ninguém (Eu não tenho ninguém)Só para mim (Para chamar de minha garota)

Solitário, tão solitárioTão solitário (tão solitário)Mr. Solitário, sr. solitárioTão solitário, tão solitário, tão solitárioTão solitário, (tão solitário),Tão solitário, (tão solitário)Tão solitário, tão solitário
                

2 comentários:

  1. Its such as you learn my mind! You seem to grasp so much
    about this, like you wrote the e-book in it or something.
    I think that you simply could do with some percent to power the message house
    a bit, but instead of that, that is great blog. A great read.

    I will definitely be back.

    my weblog ... paleo recipe cookbook

    ResponderExcluir
  2. Hi great blog! Does running a blog such as this take a massive amount work?
    I've virtually no expertise in programming but I was hoping to start my own blog in the near future. Anyhow, if you have any recommendations or techniques for new blog owners please share. I know this is off subject but I just needed to ask. Appreciate it!

    Look into my web site How to get rid of static electricity

    ResponderExcluir

Comente,critique,elogie e de as suas sugestões,mais sem ofensas ok?Que eu sou muito sensível rsrsrs.

Seguidores

Instagram

Neces In Love Story Copyright © 2013 - Todos os Direitos Reservados