Natiele Lopes. Tecnologia do Blogger.

MUSICA DA SEMANA 05/02


Irreplaceable

To the left, to the leftTo the left, to the leftTo the left, to the left

Everything you own in the box to the leftIn the closet, that's my stuffYes, if I bought it, then please don't touch

And keep talking that mess, that's fineBut could you walk and talk at the same time?And it?s my name that is on that jagSo come move your bagsLet me call you a cab

Standing in the front yardTelling me how I'm such a foolTalking about howI'll never ever find a man like youYou got me twisted

You must not know about meYou must not know about meI could have another you in a minuteMatter of fact, he'll be here in a minute, baby

You must not know about meYou must not know about meI can have another you by tomorrowSo don't you ever for a second get to thinkingYou're irreplaceable

So go ahead and get goneCall up that chickAnd see if she's home

Ops, I bet you thought that I didn't knowWhat did you think I was putting you out forBecause you was untrue

Rolling her around in the car that I bought youBaby, drop them keysHurry up before your taxi leaves

Standing in the front yardTelling me how I'm such a foolTalking about howI'll never ever find a man like youYou got me twisted

You must not know about meYou must not know about meI could have another you in a minuteMatter of fact, he'll be here in a minute, baby

You must not know about meYou must not know about meI will have another you by tomorrowSo don't you ever for a second get to thinkingYou're irreplaceable

So since I'm not your everythingHow about I'll be nothingNothing at all to you

Baby, I won't shed a tear for youI won't lose a wink of sleepCause the truth of the matter isReplacing you is so easy

To the left, to the leftTo the left, to the leftTo the left, to the left

Everything you own me in the box to the leftTo the left, to the leftSo don't you ever for a second get to thinkingYou're irreplaceable

You must not know about meYou must not know about meI could have another you in a minuteMatter of fact, he'll be here in a minute, baby

You must not know about meYou must not know about meI can have another you by tomorrowSo don't you ever for a second get to thinking, baby

You must not know about meYou must not know about meI could have another you in a minuteMatter of fact, he'll be here in a minute

You can pack all your bagsWe're finishedCause you made your bedNow lay in it

I can have another you by tomorrowSo don't you ever for a second get to thinkingYou're irreplaceable

Insubstituível

À esquerda, à esquerdaÀ esquerda, à esquerdaÀ esquerda, à esquerdaTudo o que é seu bote na caixa à esquerda

No armário, são as minhas coisasSe eu comprei, por favor não toque.E você continua falando besteira, tudo bemMás você pode andar e falar, ao mesmo tempo?E é o meu nome que está naquela bolsaEntão vá arrumar as suas malas, deixe eu chamar um táxi pra você

Parado no jardim, me dizendoComo eu sou uma boba, falandoQue eu nunca vou achar um homem como vocêVocê não me entendeu

Você não deve saber nada sobre mim, você não deve saber nada sobre mimEu poderia arrumar outro como você num minutoNa verdade, ele estará aqui num minuto, baby

Você não deve saber nada sobre mim, você não deve saber nada sobre mimEu posso ter outro como você para amanhãEntão, você, nem por um segundo, penseQue você é insubstituível

Então vá em frente, ligue para aquela garotaE veja se ela está em casaOops, aposto que você achava que eu não sabiaPor quê você acha que eu te mandei pra fora?Porque você foi mentiroso

Andou por aí com o carro que eu comprei pra vocêBaby, me dê as chavesAnde logo, antes que o seu táxi vá embora

Parado no jardim, me dizendoComo eu sou uma boba, falandoQue eu nunca vou achar um homem como vocêVocê não me entendeu

Você não deve me conhecer, você não deve me conhecerEu poderia arrumar outro como você num minutoNa verdade, ele estará aqui num minuto, babyVocê não deve me conhecer, você não deve me conhecerEu posso ter outro como você para amanhãEntão, você, nem por um segundo, penseQue você é insubstituível

Então uma vez que eu não sou seu "tudo"Que tal eu não ser nada ?Nada demais pra vocêBaby, eu não vou derrubar nenhuma lágrima por vocêEu não vou perder o meu sonoPorque a verdade éSubstituir você é muito fácil

À esquerda, à esquerdaÀ esquerda, à esquerdaÀ esquerda, à esquerdaTudo o que é seu bote na caixa à esquerdaÀ esquerda, à esquerdaEntão, você, nem por um segundo, penseQue você é insubstituível

Você não deve saber nada sobre mim, você não deve saber nada sobre mimEu poderia arrumar outro como você num minutoNa verdade, ele estará aqui num minuto, babyVocê não deve me conhecer, você não deve me conhecerEu posso ter outro como você para amanhãEntão, você, nem por um segundo, pense babyVocê não deve me conhecer, você não deve me conhecerEu poderia arrumar outro como você num minutoNa verdade, ele estará aqui num minuto, babyVocê pode arrumar suas malasTerminamosPorque você fez sua camaAgora deite nelaEu posso ter outro como você para amanhãEntão, você, nem por um segundo, penseQue você é insubstituível
                 

0 comentários:

Postar um comentário

Comente,critique,elogie e de as suas sugestões,mais sem ofensas ok?Que eu sou muito sensível rsrsrs.

Seguidores

Instagram

Neces In Love Story Copyright © 2013 - Todos os Direitos Reservados